Hostessa i jej zadania

Rola hostessy zmieniła się na przestrzeni ostatnich lat. Dawniej jej rola ograniczała się do uśmiechania się i dobrej prezencji. Dzisiaj światowe marki stawią przede wszystkim na komunikatywność oraz dobrą prezencję. Agencje hostess musiały dostosować swoją ofertę do tych wymagań. Dzisiaj hostessy to lingwistki oraz osoby niezwykle komunikatywne – cechy te mają bezpośrednie przełożenie na sukces marki podczas eventów.

Hostessy na targach, prezentacjach, eventach

Hostessy kojarzone są przede wszystkim z targami oraz konferencjami – ich zadaniem jest wspieranie konkretnych marek, reprezentowanie interesów firm. Dawniej hostessa musiała odznaczać się wyłącznie nienagannym wyglądem. Dzisiaj to także jest ważne, jednak istotniejsze jest to, aby hostessa była osobą komunikatywną – mówią pracownicy Papilio Agency. Zadaniem hostessy będzie przede wszystkim odpowiadanie na pytania potencjalnych klientów, prezentowanie marki. Na targach międzynarodowych hostessa będzie miała za zadanie porozumiewać się z gośćmi zza granicy – powinna więc znać języki obce.
Hostessy wynajmowane są również na wydarzenia motoryzacyjne lub sportowe – ich rola w takim miejscu zazwyczaj ogranicza się do towarzyszenia sportowcom czy reprezentowanie konkretnych marek motoryzacyjnych.

Animatorki – hostessy pracujące podczas kinderbali, wesel, uroczystości rodzinnych

W ofercie topowych firm znajdziemy także animatorki – ich zadaniem jest profesjonalne zajęcie się dziećmi podczas wesel, imprez rodzinnych. Animatorki, poza dobrą prezencją, muszą posiadać zdolność nawiązywania kontaktu z dziećmi, organizowania im ciekawych zabaw. Zadaniem animatorki jest także zapewnienie bezpieczeństwa dziecku podczas trwania imprezy.

Wejdź na https://papilioagency.com i zapoznaj się z ofertą profesjonalnych modelek i hostess

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *